No products in the cart.
Αυτά είναι τα ελληνικά… Victoria`s Secret
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Αυτά είναι τα ελληνικά… Victoria`s Secret
H La Nuit Lingerie άντεξε όταν οι περισσότεροι εγκατέλειψαν και έχει μια μακρά ιστορία πίσω της. Τα σχέδιά τους όπως και η ποιότητα είναι εκπληκτική ενώ ανανεώνονται διαρκώς!
H La Nuit εμφανίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ‘ 80 όταν ο Χρήστος και η Ρούλα Ράγιου ίδρυσαν την εταιρία. Απο το 2010 την διοίκηση και ανανέωση της επιχείρησης ανέλαβε η κόρη τους, Μαρία Ράγιου.
Η Ρούλα και η Μαρία ιδιοκτήτριες της μάρκας La Nuit Lingerie σχεδιάζουν εσώρουχα και μαγιό για γυναίκες που χαρακτηρίζονται από εκλεπτυσμένο ύφος και κομψότητα ακολουθώντας πάντα τις νέες τάσεις της παγκόσμιας μόδας.
Μιλήσαμε με τη Μαρία Ράγιου η οποία μας είπε μερικά πράγματα για την ιστορία της La Nuit.
“Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της εταιρίας κάθε σεζόν παρουσιάζονται συλλογές φρέσκιες και ενημερωμένες εξ ολοκλήρου κατασκευασμένες σε ιδιόκτητους χώρους στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στην πόλη της Θεσσαλονίκης”.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10″][vc_column_text]
H εταιρεία La Nuit κατάφερε να αντέξει και να εξελιχθεί ακόμη και μέσα στην κρίση! Ο συνδυασμός της αυθεντικότητας, του μινιμαλισμού και της φαντασίας στις δημιουργίες τους προκαλούν τις θερμότερες κριτικές τόσα χρόνια στον χώρο της μόδας!
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”20″][vc_text_separator title=”SHOP THE LOOK” css=”.vc_custom_1459856870229{margin-bottom: 0px !important;}”][jas_products hover-style=”1″ display=”selling” limit=”3″ columns=”4″ issc=”1″][vc_empty_space height=”20″][vc_column_text]Στηρίζει το body positivity!“Tα τελευταία δύο περίπου χρόνια, το κίνημα “body positive”, το να αγαπάς δηλαδή το σώμα σου, έχει εξαπλωθεί παγκοσμίως και έχει βοηθήσει χιλιάδες γυναίκες (και άντρες φυσικά), να αγαπήσουν το κορμί και τον εαυτό τους. Το βασικό επιχείρημα του κινήματος είναι: να αγαπάς τον εαυτό σου όπως και αν είναι αυτός. Η εταιρεία μας στηρίζει αυτές τις απόψεις που στάθηκαν εφαλτήριο δημιουργίας της νέας πρωτοπόρας, για τα ελληνικά δεδομένα, σειράς μας Plus size στο sexy νεανικό εσώρουχο και σύντομα και στα μαγιό”.
“Οι περισσότερες γυναίκες στην εποχή μας προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές χάριν ευκολίας και ταχύτητας. Η ολοένα και αυξανόμενη προτίμηση στις ελληνικές επιχειρήσεις, καθότι τείνουν να είναι πιο αξιόπιστες και άμεσες στον Έλληνα καταναλωτή, αλλά και η πεποίθηση στήριξης των ελληνικών αποκλειστικά προιόντων, μας προτρέπουν να προσπαθούμε κι εμείς σκληρά για να ανταποκριθούμε στα νέα δεδομένα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!”
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”20″][/vc_column][/vc_row]